نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, توسط حسینی |

توجه به پدر و مادر

در احوالات يکي از محبان و شيعيان آمده که پدر پيري داشت و بسيار به او خدمت مي کرد. ايشان شب هاي چهارشنبه به مسجد سهله مي رفت اما پس از مدتي اين کار را ترک نمود. دليل آن را پرسيدند، گفت چهل شب چهارشنبه به مسجد سهله رفتم در شب آخر نزديک مغرب تنها به مسجد سهله مي رفتم عرب بياباني را ديدم سوار بر اسب که سه بار به من فرمود: «از پدرت مراقبت کن.» من فهمیدم که امام زمان (ع) راضي نيستند من پدرم را بگذرام و به مسجد سهله بروم


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, توسط حسینی |

تحصيل معارف اهل بيت (ع)

مرحوم آيت الله ميرزا مهدي اصفهاني (ره) که سال ها در نجف اشرف نزد علماي بزرگ دانش آموخته بود و اجازه اجتهاد از مرحوم آيت الله ناييني (ره) داشت و به دنبال درک حقايق، مباحث فلسفه را نزد استادان فن تا بالاترين رتبه خوانده بود؛ مي گويد: «ديدم دلم آرام نگرفته و به درک حقايق عالم توفيق نيافته ام. رو به عرفان آوردن و مدتي از محضر استاد عارفان و سالکان آقا سيد احمد کربلايي (ره) استفاده مي کردم تا از نظر ايشان به حد کمال قطبيت و فناء في الله رسيدم. اما ديدم اين مطالب و اين رفتارها با ظواهر قرآن و سخنان اهل بيت عليهم السلام موافق نيست و به آرامش و اطمينان قلب نرسيده بودم.» مرحوم ميرزا مهدي اصفهاني (ره) تنها راه نجات را در توسل به پيشگاه حضرت مهدي (ع) مي بيند، به همين جهت مي گويد: «خود را از بافته هاي فلاسفه و افکار عرفان خالي کردم و با کمال اخلاص و توبه به آن حضرت توسل پيدا کردم. روزي در وادي السلام نزد قبر حضرت هود و صالح عليهماالسلام در حال تضرع و توسل بودن که حضرت صاحب الزمان (عج) را مشاهده کردم.» ايشان فرمودند: «طَلَبُ المَعارِفِ مِن غَيرِ طَريقِنا اَهل البيت مُساوِقَّ لِلأنکارنا و قَد اَقامني الله و انا الحُجّه بنُ الحسن؛ يعني، جست و جوي معارف و شناخت طريق از غير مسير ما اهل بيت طهارت مساوي است با انکار ما و همانا خداوند مرا براي هدايت بشر برپا داشته است و من حجه بن الحسن هستم.» مرحوم اصفهاني (ره) مي گويد: «پس از آن از فلسفه و عرفان بيزاري جستم و تمامي نوشته هاي خود را در اين موارد به رودخانه ريختم و به سوي قرآن و احاديث پيامبر (ص) روي آوردم.»

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, توسط حسینی |

توجه به آن حضرت همراه با محبت

امام زمان (ع) در توقيع شريفي خطاب به شيعيان مي فرمايند: «توجه خود را همراه با محبت و دوستي به سوي ما قرار دهيد و در مسير دستورات روشن و قطعي دين حرکت کنيد که همانا من براي شما خيرخواهي مي کنم و خداوند گواه است بر من و شما و اگر نبود علاقه ما به نيکو بودن شما و رحمت و مهربانيمان بر شما، به سخن گفتن با شما نمي پرداختيم.»(2)

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, توسط حسینی |

*ما در درياي زندگي در معرض غرق شدن هستيم؛ دستگيري وليّ خدا لازم است تا سالم به مقصد برسيم. بايد به وليّ عصر (عج) استغاثه کنيم که مسير را روشن سازد و ما را تا مقصد، همراه خود ببرد.
* دعاي تعجيل فَرج، دواي دردهاي ما است.
* با وجود اعتقاد داشتن به رئيسي که عينُ الله الناظره است، آيا مي توانيم از نظر الهي فرار کنيم و يا خود را پنهان کنيم؛ و هر کاري را که خواستيم، انجام دهيم؟! چه پاسخي خواهيم داد؟!
* علايمي حتميّه و غير حتميّه براي ظهور آن حضرت ذکر کرده اند. ولي اگر خبر دهند فردا ظهور مي کند، هيچ استبعاد ندارد! لازمه اين مطلب آن است که در بعضي علايم، بَداء صورت مي گيرد و بعضي ديگر از علايم حتمي هم، مقارن با ظهور آن حضرت اتفاق مي افتد.
* انتظار ظهور و فرج امام زمان (عج)، با اذيّت دوستان آن حضرت، سازگار نيست!
* مهمتر از دعا براي تعجيل فرج حضرت مهدي (عج)، دعا براي بقاي ايمان و ثبات قدم در عقيده و عدم انکار حضرت تا ظهور او مي باشد.
* افسوس که همه براي برآورده شدن حاجت شخصي خود به مسجد جمکران مي روند، و نمي دانند که خود آن حضرت چه التماس دعايي از آنها دارد که براي تعجيل فَرَج او دعا کنند!
* قلبها از ايمان و نور معرفت خشکيده است. قلب آباد به ايمان و ياد خدا پيدا کنيد، تا براي شما امضا کنيم که امام زمان (عج) آن جا هست!
* اشخاصي را مي خواهند که تنها براي آن حضرت باشند. کساني منتظر فرج هستند که براي خدا و در راه خدا منتظر آن حضرت باشند، نه براي برآوردن حاجات شخصي خود!
* چه قدر بگوييم که حضرت صاحب (عج) در دل هر شيعه اي يک مسجد دارد!
* هر کس که براي حاجتي به مکان مقدّسي مانند مسجد جمکران مي رود، بايد که اعظم حاجت نزد آن واسطه فيض، يعني فرجِ خود آن حضرت را از خدا بخواهد.
*حضرت غائب (عج) داراي بالاترين علوم است؛ و اسم اعظم بيش از همه در نزد خود آن حضرت است. با اين همه، به هر کس که در خواب يا بيداري به حضورش مشرّف شده، فرموده است: براي من دعا کنيد!
* راه خلاص از گرفتاري ها، منحصر است به دعا کردن در خلوات براي فرج وليّ عصر (عج)؛ نه دعاي هميشگي و لقلقه زبان... بلکه دعاي با خلوص و صدق نيّت و همراه با توبه


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط حسینی |

 

در اضطراب چه شب‌ها که صبح شان گم شد
چـه روزهـا کــــه گـرفـتـــــار روز هـفــــتـم شد

چه قدر هفته پر از شنبه شد، به جمعه رسید
و جـمـعــــه روز تـفــــرّج بـــــرای مـــــردم شـد! 

چه قــدر شنبـه و یـک شنبـه و دوشنـبه رسید
ولی همـیشه و هـر هـفـتـه جـمـعـه ‌هـا گم شد 

چه هفته‌ها که رسید و چه هفته‌ها که گذشت
شمـارشی کــه خلاصـه بـه چـنـد و چـنـدم شد 

و هـفـتـه‌ای که فـقـط ریـشه در گذشتن داشت
بـرای شعـله کـشیـدن بـه خـویـش هـیـزم شد

نـه شنـبـه و نـه بـه جـمـعـه، نـه هیـچ روز دگر
در انتــظار تـو قـلـبـی پـــر از تـلاطـــــم شد !؟ 

کـــدام جــمـعـه‌ مـــوعـــود می‌زنـی لـبـخـنـد
بـه این جـهـان کـه پـر از قـحطی تبسم شد؟

بــرای آمــدنـت جـــمــعــه‌ای مـعـــیــن کـــن
کـه هـفتـه‌ها همـه‌شـان خـالی از تـرنـم شد

 

 

                                                                                                                               

 

 

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط حسینی |

«وظیفه ی مردم در زمان غیبت»

همانطور که از خود امام دوازدهم علیه السّلام نقل شده است مردم در زمان غیبت وظیفه دارند در امور دینی و احکام شرع وظایف اسلامی خود به علماء و دانشمندان و مراجع تقلید مراجعه کنند و در تمام شئون زندگی به دستور آنان عمل نمایند ، واضح است که مراجع تقلید و علماء بزرگ هیچ حکم و فتوائی را از پیش خود نمی گویند بلکه از قرآن و کلمات پیامبر و ائمه اطهار استفاده کرده و در اختیار مردم می گذارند ، در این صورت مراجعه ی به آنان در حقیقت همان مراجعه به پیامبر و امام و قرآن است و مخالفت با آنان هم مخالفت با قرآن و امام زمان است .

در پایان بحث از زندگانی حضرت مهدی (عج) به سؤالاتی که گاهاً بعضی از دشمنان در اذهان مردم به خصوص نسل جوان به عنوان شبه جهت اظلال آنها ایجاد کرده اند به صورت سؤال و جواب می پردازیم :

1- چگونه ممکن است که انسانی هزار سال یا بیشتر عمر کند در حالیکه از نظر علمی و تجربی از صدر تاریخ تا کنون به دست آمده است چنین چیزی غیرممکن است ؟

جواب : اولاً عمر طولانی از نظر قرآن و مصادیقی که ذکر شده است ممکن می باشد زیرا عمر نوح پیامبر ، را که 950 سال فقط در میان قومش به تبلیغ پرداخته است و یا درباره حضرت خضر نبی یا عیسی ابن مریم با توجه به تقدمی که دارند هنوز زنده می داند و آیاتی که درباره شیطان که خلقت او قبل از تاریخ آدم بوده و تا روز قیامت طول عمر را ممکن می سازد و روایاتی که از نبی اکرم (ص) پیرامون دجال و سفیانی به ثبت تاریخ رسیده طول عمر را ممکن می سازد و ذکر مصادیق فوق بهترین گواه بر مطلب است ، ثانیاً : از نظر علمی دانشمندان و محققّان می گویند طول عمر علّت اساسی مرگ نیست بلکه علّت اصلی مرگ اختلالاتی است که در همه اعضای مهم بدن رخ می دهد و تا چنین نشود مرگ فرا نمی رسد . بنابراین اگر کسی بتواند خود را از اختلالات حفظ کند عمر طولانی خواهد داشت . همانگونه که اگر از اختلالات جلوگیری نشود ممکن است مرگ در جوانی به سراغ او بیابد ، ثالثاً : دانشمندان در صدد این هستند که با کشف داروئی استعداد بدن را برای عمر طولانی افزایش دهند و این خود گواهی است بر اینکه بدن استعداد عمر طولانی را دارد پس اگر اختلالی رخ ندهد یک انسان با داشتن مغز و قلب و اعصاب ، کلیه و کبد و معده نیرومند و سالم با رعایت دستورات بهداشتی و مراعات به موقع با دانستن خواص و آثار خوردنیها و آشامیدنی ها بتواند چندین برابر افراد متعارف و معمولی بلکه هزاران سال عمر کند .

رابعاً : اگر چنین شرایط مناسبی برای انسانهای معمولی امکان پذیر نباشد امّا در مورد امام زمان (عج) که حجت الهی و یک فرد استثنائی هست که وجودش در عالم ضروری و لازم است چه مانعی دارد که دستگاه آفرینش شرایط را طوری تنظیم کند که آن حضرت بتواند با رعایت آن شرایط عمر طولانی داشته باشد بنابراین اعتقاد شیعه بر وجود امام دوازدهم که در سال 255 هجری متولّد یافته و تا تاریخ1 1427 هجری که مدت 1172 سال از عمر شریفش می گذرد و بعد این تاریخ هم ، هر چه خداوند بخواهد زنده خواهد ماند هیچ اشکال علمی و طبیی وجود ندارد .

خامساً : علاوه بر این اگر طول عمر آن حضرت با قوانین طبیعی و معمولی قابل تطبیق نباشد هیچ گونه مشکلی نیست که خداوند متعال از راه خرق عادت (یا اعجاز) بتواند یک فرد را استثناء با قدرت نامحدود خود برای هزارها سال سالم و جوان نگاه دارد به قول شاعر :

خدایی که جهان پاینده دارد                       تواند حجتی را زنده دارد

1-   آیا با پایان دوره غیبت صغرای امام زمان و آغاز غیبت کبری در سال 329 هجری قمری امامت و حکومت امام زمان (عج) هم پایان می پذیرد و پس از ظهور آن حضرت مجدداً نظام حکومتی شروع می شود یا از اول تا آخر امامت و حکومت آن حضرت برقرار و استمرار دارد ؟

جواب : چون حکومت امام زمان ( عج) وامامت آن حضرت تجلی حکومت الهی است و دنبال حکومت پیامبر است که دین وحکومتش تا روز قیامت ادامه دارد از اول تا آخر همیشگی و جاودانه است وهیچ وقت پایان پذیر نیست و دروه ی فترت 2هم ندارد و تا پایان عالم برقرار است چنانچه حضرت امیر المؤمنین علیه السلام فرمودند :

لا تخلوا الأرض ُ من قائم لِلّه بحجة امّا ظاهراً وامّا خائفاً مغمواً لِئلّا تَبطُلَ حججُ اللهِ وبَیَّناتُهُ 3

زمین از قائمی که برای خدا حجت باشد خالی نخواهد ماند (و این حجت ) یا ظاهر ومشهود است و یا بیمناک و مستور ، برای اینکه حجت های خدا وبینات او باطل نگردد و از بین نرود .

 

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, توسط حسینی |

 

زمزمه عاشورایی - عصر عاشورا

 

عصر عاشورا تن صحرا پر از ستاره بود

پرِ پيكان شكستـه ، جسـم پاره پاره بود

كاشكـی زينـب نيـاد و نبينـه قتلگاهتو

نبينه تو خاک و خون آينـه روی ماهتو

بگو تا سرها رو زودتر ببـرن كه بچه‌ها

نبينـن از روی نـی ، نگــاه بيگناهتــو

زينبم يه خواهره ، چه جوری از ياد ببره

از فـراز نيزه‌هــا خاطــره ی نگاهتــو

زينبم يه خواهره با چه دلی جا بذاره

روی خـاك كـربلا ، پيكـر بی ‌پناهتـو

يكی انگشتر و انگشتتو برده يا حسين

يكی پيرهن ، يكي عمامه ، يكی كلاهتو

 

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

بازهم در ماتم روی حسین...

باز هم در سوگ آن آلاله ایم...

یادتان باشد حیات عشق را...

وامدار خون سرخ لاله ایم...

 

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

زینب جان..شرمنده ایم... که بهای حسینی شدن ما"بی حسین" شدن

تو بود...وشرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی و ما حسینی نشدیم!!!


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

سلام بر آقای مظلومان امام حسین(ع):

(4)روز دیگه بیشتر به آغاز ماه محرم باقی نمونده..دلم آماده عزاداریت شده آقاجون...

لباس مشکیم آماده اس...یه خودکار سبز برای از تو نوشتن...یه دل پرخون برای

از تو خوندن....همه وهمه چیز آماده اس...جز یه چیز که اونم اومدم برای

خودم ودلم از شما بگیرم...."""اذن ورود وعزاداری زیر بیرق عزا"""


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

نفس بده که نفس پای این علم بزنم
نفس بده که فقط از حسین دم بزنم

سرم فدای قدمهات آرزو دارم
که سرنوشت خودم را بخون رقم بزنم

سرم هوای تو دارد دلم هوای ضریح
چه می شود که سری گوشه ی حرم بزنم

کنار سینه زنان چه می شود ارباب
میان صحن و سرایت شبی قدم بزنم

هزار حاجتم اما رسیده ام امشب
که چشم بر قدم صاحب علم بزنم

نفس بده که زشب تا غروب تاسوعا
میان نوحه کنانت دوباره دم بزنم


 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

ماه مُحَرّم یا محرم‌الحرام نخستین ماه تقویم اسلامی (هجری قمری) و  از جملهٔ ماه‌های حرام است. محرم نخستین ماه از ماه‌های دوازده گانه قمری و یکی از ماه‌های حرام است که در دوران جاهلیت و نیز در اسلام، جنگ در آن تحریم شده بود. شب و روز اول محرم به عنوان اول سال قمری دارای نماز و آداب خاصی است که در کتاب شریف مفاتیح الجنان بیان شده است. محرم، ماه حزن و اندوه و عزاداری شیعیان در قتل امام حسین بن علی (ع)است. حوادث و وقایع فراوانی در ماه محرم رخ داده است که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شویم: غزوه ذات الرقاع، فتح خیبر، ازدواج فاطمه، ورود علی (ع)، "نبرد کربلا "– تاسوعا و عاشورا وشهادت حسین (ع)و اسارت خاندان امام (ع)به کوفه و شام. همچنین نقل است که به خلافت رسیدن عثمان، قتل محمد امین برادر مأمون عباسی، قتل جعفر برمکی و انقراض خاندان برمکی و دولت برمکیان، واقعه هولاکو و مستعصم و انقراض دولت بنی عباس در این ماه بوده است. عروج ادریس به آسمان، استجابت دعای زکریا ، عبور موسی از دریا و غرق شدن فرعونیان در نیل و عذاب اصحاب فیل نیز در ماه محرم رخ داده است....


نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

 

امام زمان (عج):

و مارا از شیعیان دور نگه نمی دارد مگر اعمال بد آنان

که به ما می رسد و برای ما ناخوشایند و دور از انتظار است . . .

.

                                                                                                                 

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

امام زمان حضرت مهدي -عجل الله تعالی فرجه الشریف- فرموده اند:

(أَكْثِرُوا الدُّعاءَ بِتَعْجیلِ الْفَرَجِ، فإِنَّ ذلِكَ فَرَجُكُمْ)

براى شتاب در گشایش حقیقى و كامل، بسیار دعا كنید; زیرا، همانا، فَرَج شما در آن است.

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

قال الامام المهدی علیه السلام:

«لَوْ أَنَّ أَشْیاعَنا وَفَّقَهُمُ اللّهُ لِطاعَتِهِ عَلَى اجْتِماع مِنَ الْقُلُوبِ فِى الْوَفاءِ بِالْعَهْدِ عَلَیْهِمْ لَما تَأَخَّرَ عَنْهُمُ الُْیمْنُ بِلِقائِنا وَ لَتَعَجَّلَتْ لَهُمُ السَّعادَةُ بِمُشاهَدَتِنا.»:

(طبرسی، احتجاج، ج 2، ص 600، ش 360)

امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف فرمودند:


اگر شیعیان ما ـ كه خداوند آنها را به طاعت و بندگى خویش موفّق بدارد ـ در وفاى به عهد و پیمان الهى اتّحاد و اتّفاق مى داشتند و عهد و پیمان را محترم مى شمردند، سعادت دیدار ما به تأخیر نمى افتاد و زودتر به سعادت دیدار ما نائل مى شدند.

Imam zaman small%20%289%29 10 تصویر بسیار زیبا با موضوع امام زمان (عج)


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

سلام دوستای خوبم: این نوای خوشی که اینجوری با عشق برای

آقاش میخونه صدای  نوکر ابا عبدالله الحسین(ع)

هست. از همه دوستای خوبم میخوام که براش دعا کنن تا در

مقام نوکری آقا باقی بمونه وتوفیق خدمتگذاری رو ازش نگیرند


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

الهی ما معصیت میکردیم و دوست تو محمد اندوهگین میشد و دشمنت

ابلیس شادمان...فردا اگر عقوبت کنی باز دوست تو محمد اندوهگین

ودشمنت ابلیس شادمان خواهد شد....

پس الهی دو شادی به دشمن مده و دو اندوه بر دل دوست منه..

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

دانشمندی دید تابوت مردی را به گورستان میبرند تا جسدش را به خاک بسپارند

چندین نفر در عقب جنازه اش به سروسینه میزدند و برای او طلب رحمت میکردند

دانشمند جلو آمد و خطاب به مردم گفت:چقدر خوب است که برای خودتان گریه

کنید واز خدا طلب آمرزش کنید..برای اینکه این شخص مرد واز سه مانع بزرگ عبور

کرد.اول دیدن عزرائیل که خیلی ترسناک است و دوم تلخی جان کندن که خیلی

سخت است و سوم سوء خاتمه که بسیار اهمیت دارد


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

صدمات الکل تنها منحصر به بدن نیست.بلکه به فکر واندیشه

نیز صدمه میزندوچنانکه تعداد دیوانگان دنیا در سال

1865 فقط چهار هزار نفر بود ولی در سال 1910

بر اثر افراط در مصرف مشروبات الکلی به هفتادهزار

نفر رسید!!!!!!!!!!


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

 

دکتر علی شریعتی:روزی یکی از شکنجه گران ساواک در زندان به من گفت:

  با بودن گفتار نیک پندار نیک و کردار نیک در دین زرتشت اینهمه تبلیغ از دین اسلام چه لزومی

  دارد؟گفتم کردار نیک از نظز تو مصداقش اینست که مرا زندانی کنی واز نظر من اینست که با

تو  و فکر تو مبارزه کنم..در اینجا مفسری لازم است که آنرا تفسیر کند و از نظر من

 بهترین مفسر پیامبر(ص)اسلام است و مکتب اسلام....

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

 

ولادت دهمین گلبرگ آسمانی,

آینه عصمت,هادی امت,

اسوه مجد و شرافت,

ناخدای کشتی هدایت,

حضرت امام هادی علیه السلام

به پیشگاه امام عصر(عج)وپیروان ولایت خجسته باد

 

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 5 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

ابن عباس نقل میکند:اولین نقره وطلایی که به صورت سکه زده شد

مورد مشاهده ابلیس واقع شد..

آنها را برداشت به سینه چسباند وبر دو چشمش نهاد و گفت:

شما دوتا نور چشم من هستید

باکی ندارم از اینکه فرزندان آدم با دوستداری شما دیگر بت نپرستند

 

جمعه دلگیر مصادف با عید قربان 1391

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, توسط حسینی |

انتظار کشیدن یک حالت و عمل قلبی و درونی است که آثار وبرکات فراوان بیرونی دارد.

انسان منتظر یک حالت تجافی وبریدگی از این عالم طبیعت و دنیا دارد.

یعنی در دنیا بصورت نیم خیز نشسته است تا همینکه ندای آسمانی به گوشش

رسید از سر سفره جهان برخیزد وخود را به آقایش برساند.

ومنتظر را نشانه هایی است...اول پرهیز از گناه.. دوم انجام واجبات..

سوم داشتن اخلاق الهی..وچهارم دعوت به دین خدا...

و انسان منتظر یک چنین انسانی است که خودش را آماده کرده است.. 

 

مسجد جمکران


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

اینک دست مقدس فاطمه(س)در دست بیکران علی(ع)حلاوت

هلهله فرشتگان را لمس میکند..وشور کبریایی افلاکیان را برمی انگیزاند..

سالروز پاکترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارک باد...

 

حضرت زهرا سلام الله علیهاحضرت زهرا سلام الله علیها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

 

امام جواد(ع)

 

کسیکه به سخن گوینده ای توجه کند خود را بنده او ساخته است

 

حال اگر سخن درباره خدا باشد خدا را پرستیده است

 

 و اگر گفتارش شیطانی باشد ابلیس را پرستیده است...

 

شهادت امام جواد (ع) به پیشگاه امام زمان (عج) و همه شیعیان تسلیت باد

 

 

 

 امام جواد الائمه  علیه السلام

 

 

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

امام علی(ع)

((نعم المحدث الکتاب))...کتاب خوب سخنگویی است

از کتابفروشی پرسیدند:وضع کسب و کار تو چگونه است؟گفت:بسیار بد!!!چون

آنهایی که پول دارند سواد ندارند.آنها که سواد دارند پول ندارند

پولدارها سواد هم داشته باشند کتاب نمیخوانند

چون خود را نیازمند علم وحکمت نمیدانند!!!و از خواندن کتاب

لذت نمیبرند..کتاب را کسی میفهمد که جیبش خالی ومغزش پر باشد

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

خداوندا

، به من توفيق تلاش در شكست ،‌صبر در نااميدي ،‌

    رفتن بي همراه ،‌جهاد بي سلاح ،‌كار بي پاداش،‌فداكاري در سكوت ،‌دين در دنيا،

 مذهب بي عوام ،‌عظمت بي نام ، خدمت بي نام ،

    ايمان بي ريا ، خوبي بي نمود،‌گستاخي بي خامي ،

  مناعت بي غرور، عشق بي هوس، تنهايي در انبوه جمعيت

 و دوست داشتن بي آنكه دوست بداند،

روزي كن .خدايا به من زيستني عطا كن كه در لحظه مرگ ،

  بر بي ثمري لحظه اي كه براي زيستن گذشته است حسرت نخورم

  و مردني عطا كن كه بر بيهودگي خويش ،‌سوگوار نباشم

 

 

.پنجشنبه(13) مهرماه

 

 



 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

پروردگارا


آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا


به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران

 


 

 

خدایا روح همه اسیران در خاک خصوصا پدرها ومادرهایی که از این

دنیا رفته اند...همه عزیزان و پدر ومادرم را شاد بفرما...

 

پنجشنبه (13) مهرماه

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

اصول شيطان‌پرستي آنتوان لاوي

 عدم پرستش شيطان (ابليس)‌، زيرا شيطان جسم نيست و وجود خارجي ندارد

ضد مذهب بودن، خصوصا مذهبي كه اعتقاد به زندگي پس از مرگ دارند

اعتقاد به لذت بردن در حد اعلاي آن زيرا تمام لذات در خوشي دنيايي است

و اين خوشي‌ها خصوصا لذات جنسي پتانسيل لازم را براي كارهاي روزانه آماده مي‌كنند. 

 اگر نمیخواهی بر دستهای شیطان بوسه بزنی با خدا آشتی کن

 

12 مهرماه..چهارشنبه


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

در جواني آنگاه که رؤياهايمان با تمام قدرت در ما شعله ورند

خيلي شجاعيم ولي هنوز راه مبارزه را نمي دانيم،

وقتي پس از زحمات فراوان مبارزه را مي آموزيم

 ديگر شجاعت آن را نداريم.

 



نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

 

دستانی که کمک می کنند

 

         پاکتر از دستهایی هستند

             که رو به آسمان دعا میکنند 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا

 سوره اسرا...آیه 80

 نتیجه داخل وخارج شدن به هر کاری و از هر کاری به طرز درست چیست

  اگر در پندار کردار وافعال وعبادتها صادقانه حرکت کنیم

 نتیجه اش رسیدن به امام زمان(عج)است

 

 برای تشرف به خدمت امام زمان 40 شب وهر شب 100 مرتبه این آیه مبارکه را بخوانید

  

 

 دوست دارم آقاجونم




نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

زنی در راهی میرفت که ناگهان به زمین خورد وناخن پای او جدا گشت

ولی او خندید.به او گفتند مگر درد آنرا احساس نمیکنی؟که میخندی

زن گفت:لذت ثواب این بلا تلخی درد را از دلم بیرون کرد

 

 

پیامبر(ص):کسیکه مصیبتی نبیند در او خیری نیست

سه شنبه شب(11)مهرماه

 

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

دیوارهای شهرمان را غم گرفته

سجاده ها در خانه هامان نم گرفته

قرآن شده بازیچه یک مشت نامرد

اسباب دکان ریای خلق بی درد

پیر غریب شهر از ما خسته گشته

از نامرادیها دو بالش بسته گشته

یکروزاینجا عرصه ی حکم و قصاص است

دنیا پر از شمر و یزید و عمروعاص است

باید بیاید آنکه مرد آسمانهاست ........باید بیاید آنکه فوق کهکشانهاست

 

 

ایشاا....آقامون بیاد

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

 

خدايا : «چگونه زيستن »را به من بياموز ،« چگونه مردن» را خود ، خواهم دانست .

 

 

خدايا : رحمتي کن تا ايمان ، نام ونان برايم نياورد ،

 

 

قوتم بخش تا نانم را؛ وحتي نامم را در خطر ايمانم افکنم.

 

 

تا از آنها باشم که پول دنيا مي گيرند وبراي دين کار مي کنند ؛

 

 

نه آنها که پول دين مي گيرند وبراي دنيا کارمي کنند .

 

 

 

سه شنبه شب 11 مهرماه

 




نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

ميخواهم  بگويم

فقر  همه جا سر ميکشد

فقر ، گرسنگي نيست ، عرياني  هم  نيست

فقر ، چيزي را  " نداشتن " است ، ولي  ، آن چيز پول نيست ..... طلا و غذا نيست 

فقر  ،  همان گرد و خاکي است که بر کتابهاي فروش نرفته ی يک کتابفروشي مي نشيند

فقر ،  تيغه هاي برنده ماشين بازيافت است ،‌ که روزنامه هاي برگشتي را خرد ميکند

فقر ، کتيبه ی  سه هزار ساله اي است که روي آن يادگاري نوشته اند

فقر ،  همه جا سر ميکشد

                    فقر ، شب را " بي غذا  " سر کردن نيست


                  فقر ، روز را  " بي انديشه"   سر کردن است


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

ناخوش آوازی به بانگ بلند قرآن میخواند.صاحب دلی بروی گذشت و

 

پرسید:حقوق ماهانه تو چقدر است؟گفت:هیچ!!!پرسید:پس

 

چرا اینهمه زحمت میکشی؟گفت:از برای خدا میخوانم

 

گفت:از بهر خدا نخوان!!

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

پیامبر(ص):طوبی لمن ادرک قائم اهل بیتی و هو مقتد به قبل قیامه

 

خوشا به حال کسی که قیام کننده ی دودمان مرا درک کند

 

و پیش از قیام از او پیروی کند

 

در این روایت فرمودند((ادراک کند))و نگفتند((ببیند)).این دو با هم فرق میکند

 

گاهی ما همدیگر را سالیان درازی ملاقات میکنیم

 

ولی نسبت به یکدیگر شناخت پیدا نکرده ایم  این تعبیر (رویت) نامیده میشود


اما اگر شناخت پیدا شد از آن با واژه (ادراک) نام برده شده است

 

 

 

 

یکشنبه((9))مهرماه

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

آقا منم آمده ام باورم کنی..لطفی به قلب خسته و چشم ترم کنی

 

میدانم از من بدکار خسته ای..در زیر بار جرم و گناهم شکسته ای

 

اما ارباب من تو هستی و بیچاره ام مکن..من را مران زدرگهت..آواره ام مکن

 

من بوسه ها زدم به ضریح مطهرت..گفتم به این و آن منم عبدونوکرت

 

قفل دلم به پنجره فولاد بسته است..خاک حریم تو به سرم نشسته است

 

میدانم ای کریم به من بد نمیکنی..آورده ام پناه مرا رد نمیکنی

 

جمعه 11 ذی القعده مصادف با ولادت ثامن الحجج علیه السلام

 

.ولادت نور بر تمام محبان آن حضرت مبارک باد

 

 

   

 

 

 

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

با بودن بی حجاب های فراوان که در هر حال اثر خود را می گذارند، رعایت کردن و نکردن من چه تفاوتی دارد؟
 
من معتقدم حتی اگر همه ی خانم هایی که در کوچه و خیابان هستند رعایت پوشش را

ننمایند باز هم تو دلائل کافی برای حفظ پوشش خداپسندانه داری.
 
اول اینکه تو مسؤول گناهان صورت گرفته نباشی:


هر کس مرتکب خطایی شود، خود مسئول است و باید در دادگاه الهی پاسخگو باشد.
اگر کسی به نحوی باخبر شود که امشب چند سارق قصد دارند از منزل همسایه اش که به مسافرت رفته سرقت کنند و یقین داشته باشد حتماً امشب قالی های همسایه به سرقت می رود و در دل بگوید در هر حال که فرش های همسایه از دستش می رود، پس من خودم آن ها را بردارم و قبل از دزدها به خانه همسایه برود و فرش ها را به منزل خود انتقال دهد، قضاوت تو درباره ی کار این شخص چیست؟ و اگر بگوید او که در هر حال فرش ها را از دست می داد، کار من چه ضرر بیشتری برای او داشت، پاسخ تو چیست؟.
آیا نمی گویی بله، در هر حال فرش ها می رفت اما آن که باید پاسخ گو باشد متفاوت است. اگر سارقان می-بردند آنان گرفتار می شدند و بایست خسارت می دادند ولی اکنون تو مسؤول این خسارت هستی.


در بحث پوشش هم، درست است که با بودن افراد بی حجاب، جوان هایی به انحراف کشانده می شوند ولی اگر تو پوشیدگی را رعایت نکنی در مسؤولیت انحراف و مفاسد ایجاد شده سهیم خواهی بود.
 
اما دومین دلیل: حفظ ارزش ها..  هنگامی که در جامعه  دروغ زیاد شد، افراد راستگو هم بگویندبا این همه دروغ راستگویی ما چه فایده دارد و آنان هم به دروغگویان بپیوندند،و با افزایش خیانت، امانت داران هم به آنان ملحق شوند و با فراوان شدن کسانی که رعایت پوشش صحیح را نمی کنند
 دیگران هم به آنان اقتدا نمایند، دیگر ارزش ها در جامعه کمرنگ می شود

و نسل جدید با ارزش هایی مانند راستگویی، امانت داری و... بیگانه می-شود.
 پس یکی از انگیزه های مهم عمل به درستی ها، حتی در شرایطی که کمتر به آن ها توجه می شود،
 حفظ ارزش هاست و اگر کسانی که به ارزش ها عمل می کنند از موضع خود عقب ننشینند و استقامت نمایند، امید هست علاوه بر حفظ ارزش ها، دیگران هم به آنان بپیوندند و کم کم صفات پسندیده در جامعه رواج یابد.
 
می رسیم به سومین دلیل که از نظر من مهمترین دلیل هم هست:


اطاعت از پروردگار و محترم شمردن دستور خداوند:
حتماً می دانی که حکم خداوند با بی توجهی برخی افراد و حتی عمل نکردن همه ی انسان ها از بین نمی رود. پس هر چند خیلی ها به مسأله پوشش که دستور و خواست خداوند است بی توجه شوند باز این برنامه ی قرآنی به قوت خود باقی است و باید به آن احترام گذاشت.

پنجشنبه (6) مهرماه شب ولادت باسعادت امام رضا ع


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.